Etxeberria sagardotegia

Txotx boladan irekia dagoen sagardotegia (urtarrila-apirila). Etxeberria sagardotegiak Donostiako badiarako ikuspegi zoragarria dauka.

Egin zure erreserba

Deskribapena

La Sidrería Etxeberria se encuentra ubicada en un entorno natural privilegiado, rodeada de manzanos y desde ella se puede disfrutar de unas preciosas vistas que llegan hasta la Isla de Santa de Clara y la Bahía Donostiarra. En 1980 se inició la explotación hostelera y de cata de sidra, actividad que unida a la fabricación y distribución de sidra desarrollan en la actualidad con dedicación plena. En la actualidad la actividad agrícola se centra en la producción de manzana, con la plantación de nuevos árboles autóctonos, asegurándose así una cosecha propia abundante para la elaboración de la sidra.

Bazkariak eta afariak

Txotx boladan (urtarrila – apirila) bazkariak eta afariak mahai luzeetan eserita (sagardotegian otordua egiteko ohiko modua), sagardoa txotx-etik edanaz. Sagardotegiko menu tradizionala. Ordutegia: Afariak egunero. Bazkariak larunbat eta igandetan. Igande gauetan itxita.

Txotx boladatik kanpo (maiatzetik aurrera): Itxita.

Tamaina: 350 jankide

Informazio osagarria

Arduraduna: Agustin Etxeberria

Helbidea: Santiago enea Baserria. Sagardotegi zeharra, 5. Astigarraga.
Telf.: 943555697
Fax.: 943554674
E-maila: info@sidreriaetxeberria.com
Web orria: http://www.sidreriaetxeberria.com

Mapa